woensdag 25 december 2013

Pakjesstress! Over ambitieuze projectjes, zelfopgelegde doelen en naderende deadlines

Als tegengewicht voor de kerstrace van de voorbije dagen blijven we vandaag thuis bij de kerstboom. Ik maakte het mezelf weer eens behoorlijk moeilijk de voorbije weken en dat heb ik geweten! Zoals daar zijn:
* Jarige dochter met een wereldreisfeestje, zelfgemaakte enveloppes voor de uitnodigingen en paspoortjes, allemaal geknipt uit een oude atlas
* Pakjes voor onze eigen kindjes
* Pakje voor mijn Secret Santa
* Pakje voor het metekindje (Orde met rits maar helaas mislukt, té dicht tegen de rits gestikt zodat het stof ertussen komt :-( )
* Pakjes voor de neefjes\nichtjes uit de kerstloterij (hobo sack, worstzak naar Mina Dotter, appelzakje) en gekochte pakjes
* Inpakken met een vleugje extra (3D knipsels en zo meer)
* Bezoekje aan vrienden
* Bowling met kindjes en vrienden

En het is nog maar woensdag! Dus, vandaag doen we het rustig aan!

Prettige kerstdagen!

Margot

2 opmerkingen:

  1. Dag Margot,
    Ik kreeg je pakje toe! Ik ben er suuuper blij mee! Heel erg bedankt :)
    Prettige feestdagen nog!
    Groetjes,
    Jessi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jessi,

    Bedankt voor je berichtje. Jij blij = ik ook.
    Prettige feestdagen.
    Groetjes,
    Margot

    BeantwoordenVerwijderen